Good news on a tuesday!

Åh vilken jävla grym känsla - idag fick jag träna! Körde gärnet på spinningen och körde rygg efter och fick grym kontakt, körde kort och intensivt men gav inte upp! Det är det viktigaste. Orkar inte stå och veva på gymmet till kl 21. Eller jaha? OJ? Det är den ju nu. Och PRECIS käkat middag. Det är priset man får ta för träning. Och det är värt, så värt.
Nu ska jag dyka in i duschen och fixa såna där vardagsgrejer som e så pisstråkigaaaa och peppa för en ny dag. Hm. Imorn ska en reporter från VK ringa och göra ett större diskussion i tidningen om ett av mina blogginlägg som hon tyckte var intressant.
Vet ni inte vad jag babblar om? Här hittar man mig i en annan form;
http://www.direktpress.se/vartkungsholmen/Bloggar/Karin-Norberg/

Kul va? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0