22 dec

Jävla pissssssstrafiiiik!!! Jag älskar snön och kylan är väl bara att överleva. Men snön sabbar trafiken så att Malin inte kommer hit ikväll! Vafaaan :(
Jag ska iaf slå in lite julisar medans tvätten blir torr där nere. Jobb imorn och sen är det hem, åka till päronen och mysa igenom en vit jul. Men jag längtar till nyår av nån anledning. Behöver ett avslut. Behöver byta blad. Vet inte ens hur eller vart jag ska spendera nyåret men nånstans där jag trivs och har kul hoppas jag. Är trött på allt annat.
Nu kom mitt favoritavsnitt av SATC och julisarna kan ju fan inte stå där oinslagna. Tjipp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0