Firandet

Födelsedagen blev najs. Istället för att mala sönder era ögon/öron så kommer ett bildregn. Grymt va? :D
Dagen började med lyxig frulle på sängen.
Mötte upp Paouan i solen.
Yami va såklart med!
Jag fick grymt väder på miiiin dag!
Paousan gjorde sina famous muffins och snodde lite ur smeten. BUSTED!
Efter hundra års fixande drog vi till Pizza hut för lite lyxpizza.

Sen fyllde vi på med alkohol och Nicklas gjorde svanar och sen drog vi till Bysis.

Vi hade snygga dojjor dagen till ära.
Och dansade oss lökiga.
Vi var kärleksfulla när vi shakeade.
Vi skakade rumpa till stängning och jag somnade perfekt onykter i en varm säng.
Muffinsarna var grymt goda och kommer nog smaka gott till frukost imorgon.

Jag & Paou dukade om till släktfika i lägenheten.
Nu är jag trött och sjuk. Den fina lyktan från Kicki kommer lyser hela kvällen.




Kommentarer
kickan

kul att du gilla den! :) hihi

2010-04-25 @ 11:08:07
ghäz

hahaha XD

2010-05-10 @ 20:44:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0