Onsdak

Shit vilka mysiga dagar det har varit! Maaassa sol! Och jag har verkligen gjort lite mysiga grejer. Varit ute å solen, ätit god veggimat på Chutney, köpt en digitalkamera(yes äntligeeeen!!), framkallat massa bilder, invigt både pimpad jeansväst och ny väska, myst me Yama, promenerat vid vattnet, spenderat ett par timmar på Myrornas, hoppat på en spännande buss och hamnat...nånstans. Dessutom hittat mitt drömfik!! Om jag någon dag öppnar ett fik så är det precis så det ska se ut. Mitt hjärta brast!
Ah najs iaf. Nu har min hjärna blivit grillad av sista minuten resor om och om igen. Jag är för sugen för mitt eget bästa. Dags att packa träningsväskan inför morgondagens klass.
Kärlek ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0