Måndak

Jag och Yama gosar i soffan med lite te och tända ljus. Svårt å skriva medan hon petar på mig å vill att jag ska gosa me henne konstant. Söting :)
Fan vad fin dag det har varit idag! Har faktiskt gjort lite vettiga saker också ( eller ja, iaf inte suttit inne å glott..). Åkte hem imorse, handla lite, fyllde på lägenheten med fina blommor, lite käk, städgrejer och duschade. Annchelie kom över, drack kaffe & te och drack smoothies vid mina öppna balkongdörrar i solen. Mys. Vandrade oss till Gamla stan och njöt av mysväder.
Blev taggad av Annchelie som är en jävel på å söka jobb och beta av arbetsintervjuer. Jag ska fila på ett CV i veckan för att kirra lite extrajobb i sommar. Behövs fanimej. Speciellt om jag ska kunna ränna runt och göra det jag vill göra i sommar.

Ett par tankar under dagen:
Solnedgången i Hagsätra är..hm..näästan lika fin som den över St:Eriksbron
Hittat ett nytt favoritte:blåbär/hallon
Vill ha hem Malin och ha parkhäng!!
Hatar alla fejkapotek
Är konfunderad hur jag missat kluttra ner tider och to do´s i kalendern så jag klantat mig
Inser att om någon skulle ge mig en flygbiljett nånstans så skulle jag packa ner ett par trosor och deon och bara dra


Ja mamma, jag e röd i ögonen för att jag var full när bilden togs. Så.


Kommentarer
Anonym

hej hej söt blogg :) hoppas allt är bra :P har frågestund inne hos mig fråga gärna något om du vill annars ha det bra Kram felicia

2010-04-13 @ 00:18:32
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/
En Romantisk Saga

men en sån söt liten vovve :)



hoppas du får en bra dag :)

2010-04-13 @ 09:34:22
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/
Mor

Min lilla flicka, vad är det jag hör.......

2010-04-14 @ 14:54:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0