Sovdags

Nu ska jag fan sova och imon ska jag fan må bra! Jävligt bra! Vad fan händer med träningen!?! ÅÅÅH!!
Steg nummer ett: Morgonpromenader. Prio ett. Får ej misskötas. ICKE!
Steg nummer två: Ett shapepass och ett yoga-pass minst i veckan utöver egen styrketräning och spinning/egna klasser.
Steg nummer tre: Kosten!!! Uteslut och ändra påfyllningsrutiner efter träning.
Boken Stora boken om styrketräning är beställd och nu är det bara att köra! No fucking ursäkter. Om inte annat så måste min kropp vara stark om jag ska palla festivala en vecka i Ungern. Ehum. (:


Kommentarer
pauo

DOKTHI! Bäst du är stark så du orkar bära vår packning när jag faller ihop av sömnbrist! MAHA

2010-04-29 @ 12:38:56
URL: http://paulinalovfelt.blogsot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0