Skjuta opp

Shit. Jag, liksom många andra, är jävligt bra på att skjuta fram saker. Den här veckan fick jag för mig att jag jobbade rätt lite (så var inte fallet, positivt egentligen hehe..) så jag tänkte ta tag i saker. Typ ↓
→Betala räkningar som kommer konstiga tider, mellan lönerna (som att jag skulle hoppa keson & avokadon för att betala elräkningen!?! Hallåå fortuum..)
→Ringa fastighetsskötaren så han får fixa mitt stopp i badkaret så man slipper bada upp till knäna i sitt eget smuts för en gångs skull på 3 veckor.
→Kluttra ner ett cv som får vilken arbetsgivare som helst att tappa hakan och kaffekoppen med dassigt automatkaffe och kasta kontrakten efter mig. Ehrm.
→Skicka tillbaka en för liten piercing, en ring så liten att den knappt kommer ut på andra sidan hålet. Men väntar jag längre så får jag istället bita ihop och sitta där med en halvring i läppen och se dum ut. (Måste posta skiten imorn..!!)
→Måste faktiskt nämna mitt grövsta problem. Filmhyrning. Eftersom jag bär på ett genetiskt fel så att jag inte kan lämna tillbaka en film dagen efter pga glömska, så hyr jag två filmer på samma gång så man får ha dem i en vecka istället hos kära fascistBuylando. Men...glömmer man bort att man ens har hyrt filmer och vilken dag man hyrde dem från första början så åker man istället på dubbel förseningsavgift iom två filmer. Suck. Genetiskt fel som sagt, skyller på min barndom eller nåt.
Just nu kan jag rabbla upp hur mycket saker som helst, samtal, tvättning, pengar, matlagning, tider, sömn and som on förävär and ävär.
Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0