Random tisdag

Fyfaaaan vad jag är hungrig. Sitter å väntar på Pettsor som mår lite sisådär. Stackarn.
Vi ska rulla ner till sushistället och käka nåt gött. Gå förbi Buylando och kolla om det finns nån rolig film.
Sätta på en tvätt. Jag har nämligen insett att jag är ledig hela helgen wohooo!! Och då vill jag fan inte tvätta eller nåt sånt utan bara njuta. Av, nåt :P
Imorn ska vi till Levis på jeanskväll. Ska bli asnajs. Älskar Levis, det ligger mig varmt om hjärtat plus att vi säljer en hel del av märket at work. Hoppas på att dom knåpat ihop nå snygga tjejskjortor, det är min största efterfråga just nu. Och säkert många andra vettiga tjejer som bara himlar med ögonen när man ser ääännu en till oversizeskjorta.JAG PALLAR INTE SE DEM MER! AFHAD%KB#!!
Oj. Ehum. Nu ska jag ta fram flaggor och hejja på Petter. Hejjahejj friskt humör - brallan hänger utanför!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0