Önskelista!

Jag fyller ju faxit år snart. Eller ja, om ett par veckor eller nåt. Och eftersom mina päron är inne och läser här ibland så tänkte jag passa på och posta en önskelista! Så här kommer den, alla som vill köpa present till mig :D

  • Två till barstolar
  • 4 fina dynor till stolarna i nån najs stark färg eller mönster, ju färggladare desto bättre ofc!
  • Större tvättkorg, hellre lite mörkare korg än ljusare (:
  • En finare matta till köket. En liten jävel måste det vara i pytteköket! En fin färg, gärna trasmatta som nu.
  • Kista!! Så jävla svårt att köpa det åt en såklart..jag är kräsen. Hm. Men det skulle varit najs.
  • Monsterstort täcke :D
  • Fina blommor
  • Glatt humör!
  • Money money så klart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0