Grillkväll!

Idag blev första parkgrillningen!
Ja, jag ska inte ta åt mig nån ära för initiativ eller inhandling eller så..hängde mest på. Hade ingen ork att ordna och styra folk till ett place och så. Och iom Paous psykbryt på mobilen som pep konstant med knäppa frågor om dresscode (ja, i princip), vad man ska ta med, vilka e på, ska ni ut sen och så vidare så är jag nöjd över det beslutet. Det var mulet och kallt när jag kom ner, men sojakorven låg på grillen så jag var nöjd. Det var trevligt, vi var duktiga som höll ut trots hårda vindar och voffiga Yama ;)
Nu ska jag krypa mot sängen. Imorn är det möte med ta på Sats och sen lunchklass och kanske hänga med Petter när han tatuerar sig.
Godernatt.


Kommentarer
Pauo

ja, det var ett jääääävla plinkande! Tycker vi kunde slängt mobilen åt helvete! ;)

2010-04-27 @ 15:33:34
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0