3 april

Grattis Svennis i efterskott!!



Igår firade vi Svennis på Wallingatan. Det var kul att alla var med å dansa, snacka skit, rökte vattenpipa å drack allt möjligt. Hann se lite tjaffs på McDonalds för ovanlighetens skull innan vi kom hem och deckade. Jag drog mig i örat upp ur sängen och mådde som jag förtjänar. Blä. Noll sömn men med lite gröt i magen å spackla över de röda ögonen så var det bara att bege sig till butiken. Sätt på fejset liksom.
Brödbakning och häng ere dags för nu!

Glad påsk ♥ (inte för att jag bryr mig så mkt. Har inte en enda fjäder hemma. Why should I när det bara handlar om 3 dagar typ?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0