Vååågen för lönen!

Det är onekligen en najs känsla när 3 lönebesked dimper ner i brevlådan en fin fredag som det var. Mm :)
Det är däremot en onajs känsla att jag har ont i kroppens alla muskler och ont i huvudet av flätorna som bonus på det. Skulle offra min strumplåda för en helkroppsmassage. Skulle va sååå skönt. Och nån som kunde klia mig i håret. Maaah mäktigt! Någon får gärna trolla bort blåsorna i munnen och lösa gåtan med min broskklump jag har vid nyckelbenet som går att röra på. Det må vara mitt partytrick men man vill ju gärna veta vad fan det är frågan om!
Aaaany who, ha en grym lördag! Det ska jag försöka ha iaf! Lite vin blire på det här iaf.
Nyp i kinden!


Kommentarer
Pauo

ÅH, du är så rolig du!

Hoppas du hade en bra fredag.. och lördag oxå såklart! Jag ska typ sova snart..är ute på lanadet.. ringer från far mins mobil sen! SMACK!

2009-09-26 @ 23:47:08
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0