Praa skit

Trög dag i dag. Tvingade iväg mig själv till gymmet för lite mysnybörjaryoga. Imorn blire hela härliiga 75 min fortsättningsyoga :) 
Har en bra känsla i kroppen. Bra vecka på jobbet, känns väldigt kul just nu, har en myshelg att se fram emot. Jag är då inte som alla andra barn. Jag e ledig i veckorna å jobbar på helgerna. Så det blir öppning hela helgen meen har höjdpunkter att se fram emot efter jöbbet. Dessutom e jag ledig nästa helg och då kommer dessutom Malin hem :D Har iofs verkligen inga inga inga pengar men jag har pasta och ketchup. Allvarligt.
Har kollat på en grymt intressant instruktionsvideo om hur man ger tjejer helkroppsorgasm/sprutorgasm. Jag var i anteckningsmode och för Petter var det vanliga fredagsfilmen. 
Imorn ska jag försöka styra upp mig för morgonpromenad (!!!) sen lunch med mor, lite najs svettig yoga och sen middag med Paousan å kanske en film å massa fletning. Wiie! Hoppas det blir mysig höstsol. 
Så den braiga känslan håller nog i sig i helgen. 
Kram och nyp!


Kommentarer
Petter

Den e ju helt bra den filmen :)

2009-09-18 @ 09:38:18
URL: http://www.c-r.se/blogg
emma

jag vill också se :P

2009-09-18 @ 12:51:14
Petter

Den visar jag bara för utvalda!

2009-09-18 @ 12:52:43
URL: http://www.c-r.se/blogg
sven

den har man ju obviously sett redan ;)

2009-09-18 @ 20:06:15
Kakan

HAHA

2009-09-19 @ 17:36:54
URL: http://enbitavkakan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0