Höstdag!

Är aastrött. Precis kollat på That´s 70´s show och Zorros matte har varit här och hämtat honom. Zorro är en 7 månader gammal border collie och är såå klyftig! Han tränas i freestyle och agility och är skitduktig. Jag tycker det är häftigt att han lyssnar på mig oxå och jag kan få honom att spinna och backa och buga and so on :) vi spenderade hela dagen tillsammans, på dan har vi varit vid vattnet i Rålis och kastat pinne i evigheter sen gick vi en promenix. Kom hem och medan jag duschade fick han knappra på en hemmagjord frolicrulle som verkade uppskattas! Vi mötte mamma och åt lunch i Humlegården och tittade på alla hundar som drog och skällde på varandra medan Zorro satt ståtlig som en kung framför en hög med pinnar. Ser fram emot nästa vecka med Zorro!
Man blir trött av promenixer, intryck och ljud. Så nu ska jag ta tag i mig själv, åka och köpa hår så Paou kan göra klart det sista ikväll och köpa lite vin på vägen hem. Möta pappa på italienarn på mysig middag eftersom mamma e på tjejmiddag och han ska slippa käka McDonalds och glo framför tv:n. Dessutom är det trevligt att umgås med honom! Sen ska jag rulla över till Paou och dricka vin och..vem vet vad man gör av kvällen. Ledig imorn iaf, det är allt som räknas.
SOL OCH ORANGEA LÖV TILL ER ALLA♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0