Every day is a sundaayy

Juhu. Sitter i Huggis och har precis ätit goooda äggmackor med kaviar. Möms. Ska väl dra mig hemåt. Verkar vara grymt väder! Najs :) Å självklart missar jag yogaklassen som jag planerat att gå på. Samtidigt som vanlig SatsYoga var så var fortsättningsyogan på SATS Zenit UTAN kö! WTF!!? Händer typ aldrig. Å självklart hinner man inte gå på den iaf. Maha, nån där uppe har roligt på min bekostnad just nu känner jag.

Pendlar mellan glad och bajs. Träffade Robert en snabbis igår. Skönt, å bara prata lite skit, få tankarna på nåt annat, försöka bena ut andras problem. Dagen ser ut att bli trevlig. Ska kanske åka ut till Filippa med Paou senare. Kul, sällan man träffar Filippa nu för tiin. Man kanske skulle ta en långpromenad å låna en bok på bibblan som jag velat så länge! Måste ändå hem å dyka ner i pluggboken..Läxorna måste göras! Haha, shit, att ja inte fattade att jag skulle sitta här igen som i gymnasiet och leta motivation ( och ja, det är just motivation jag pluggar..) till att göra läxorna.

Har faxit varit bra och tagit tag i mig själv den här veckan. Eller ja..så där iaf. Har varit lite trist vecka, inte gjort så mkt. Men fått upp lite grejer i lägenheten som jag ville, Nicklas var en ängel och bah tog tag i det, precis som en wannabe-snickare ska göra! Närå, jag uppskattar det han gjorde så sjukt mkt, älskar min lägenhet mer och mer nu. Johan ska hjälpa mig på sönda, jag har hittat på små sysslor åt honom med, finns alltid nåt kul att göra i lyan hähä. De andra viktiga punkterna på min lista var att plugga och dela ut lite cv:n. Plugg blire väl nu tror jag. CV-rundan blir imon.

Sen saknar jag Malin faxit. Jaa, redan..Saknar måndagsmiddagarna, saknar att hon blir stenfull och glad när vi e ute. Saknar att man kan prata av sig massa och hon lyssnar. Saknar att hon kan vara glad och klämma till ett skämt fast nåt bekymrar henne. SAKNAR HENNE BAH!




Malin, om du inte hittar nåt jobb i Norge, så kan du få bädda min säng, ända fram till jul :)




Kommentarer
Petter

Äggmackor i huggis äger! :)



Sedan kanske du ska prova på lite makrillsmackor?! :D

2009-09-10 @ 14:26:03
URL: http://www.c-r.se/blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0