Dagens...

..mode:
Magont. Tung känsla i bröstet. 
Peppad att ringa och skälla ut fastighetsvärden. I know my rights!!
Svintrött. Dålig sömn.
Ont i foten. Trampade på glas i lägenheten ( vart fan det nu kom ifrån!?)
Har tagit beslutet att köpa en naajs jacka idag.
Kul ikväll förhoppningsvis, alkohol och dubstep.
Längtar på nåt sätt till nästa vecka, 5 dagar no stress, no work. Ska få saker gjorda, fixa lägenheten, storstäda, fläta massa om min privata frisör har tid.
Lite stress över presenter till diverse fantastiska människor som är försenade som alltid..
För övrigt, eftersom jag inte nämnt det än: 
Grym födelsedagsfirande för Paou i onsdags! Jag njöt typ av dagen lika mycket som henne :) vi åt gryymt god tacos, fikade i solen, drack lite (!) på kvällen, vita ryssen var självklart närvarande! Weyheeyy! En grym dag helt enkelt. Pigg och glad var man klockan 8 på personalmötet oxå :)
Dags att ta tag i mig själv! Powernap kanske?


Kommentarer
Petter

:/

2009-09-04 @ 12:00:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0