Surisar.

Haft en mysig promenadmorgon med Zorro. Vi har varit ute ett par timmar och han har lekt med massa hundar, bearded collien Allan och massa andra hårtussar som sprang runt nere vid Smedsuddsbadet. Zorros matte lämnade honom som ett riktigt energibomb imorse men han sprang av sig rätt bra med de andra hundarna, sköönt. Då hoppades jag ju att han kunde sträcka ut sig lite här hemma så jag kunde smita iväg på yoga i en timme och köpa muggpapper på vägen hem. Icke då! När jag gick utanför dörren så började han skälla - OAVBRUET! Och det ekar i heela trapphuset så man får skämmas. Det var ju lätt att lokalisera vilken dörr det kom ifrån. Jag gick in i igen och skällde ut honom och testade att gå igen. Han började igen. FAN. Han som har varit duktig idag och gått lös brevid mig - ja, efter han hade sprungit av sig i nån timme såklart. Blev skitsur på honom och skällde på honom så nu sitter vi i varsitt rum och surar som ett syskonpar, han i köket och jag i vardagsrummet. Och jag har fortfarande inget muggpapper  :/ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0