Palla virus-ceepeee..

Fan, blir så sjukt seeg av tabletterna jag äter mot utslagen..illamående dessutom. Det tar flera timmar att ta sig ur sängen och ta tag i sig själv och göra nåt. Inte gjort ett skiittt idag. Försöker ladda upp till imon, då ska jag jobba i Solna på Carlings och stå på torget och sälja bikinisar och shorts. Perfekt årstid ;) så nu har jag väl sovit tillräckligt, går inte att sova mer. Ändå känner jag mig trött. 
Har rensat lite hemma å såå. Köpt fula ljungblommor som ska va på balkongen. Försökte hitta några andra blommor som klarar av hösten men finskan på blomaffären log och sa att tyvärr är det bara ljung som överlever minusgraderna på natten. Jaha. Jag litar på finskan. 
Håller på att baka bröd. Är van vid mina vanliga blåbärsscones som e så gryymt lätt att baka. Men nu hittade jag ett annat recept som inte heller verkade så klurigt på nåt forum. Men palla vänta på jäsning fram å tebax :P har noll tålamod för sånt haha..Petter ska komma förbi efter jobbet och vi ska nog göra en rysk rätt mina päron brukar göra. Färs med rivna rödbetor och potatis till och det ska serveras med persilja och gräddfil. MUMMAA! Och nybakt bröd på det :) Fiberrika hurtbullar, håhåjajaa. Det ni! 
Har köpt på mig grymt mkt höstäpplen och funderar om man ska göra nåt kul med det eller bara käka upp dem!
Smack.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0