Hemmafraou!?

Jag känner mig som en hemmafru. Tar hand om lägenheten och hunden under dagen, städar och fixar och bakar. Tänder ljus och har det mysigt hemma när karln kommer hem. Trodde jag aldrig om mig själv. Aja, det varierar från dag till dag, men igår pillade jag lite med gitarren och hade tända ljus och tänkte tom baka scones. Men där gick väl gränsen. Idag blir det scones ist :D
Nu ska jag ladda inför cykel & core-klassen, nu var det ett par veckor sen jag har kunnat hålla den. Kommer bli lite tufft..kul är det iaf alltid! Nikita lunkar omkring och hittar grejer att käka på eller leka med. Hon gick runt med Petters strumpa i munnen i morse :)


Kommentarer
Petter

Va ju helt mysigt med hemmafru-karin :)

2009-10-20 @ 16:11:11
Kakan

men hallå! don´t get used to it...

2009-10-21 @ 12:26:36
URL: http://enbitavkakan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0