Helloweeen

Juhu.
Har väl en hel deel å skriva men..lite trött just nu. Musikkollektivet spelade igår på Big Ben - awsome! Dansade loss, verkligen grymt drag. Är trött idag, Victor däckade på soffan och vi (ehm, JAG släpade iväg victor) släpade iväg oss för att luncha med mor. Gött på Vapiano. Sen drog vi te Myrornas och som vanligt så hittade jag lite smått å gott som Victor fick bära runt på stan innan vi splittrades å jag handlade alkohol och frukost till imon. Robert kom förbi och vi käkade lite framför Idol. Paouan kom och vi planerade outfit för morgondagens maskeradpartykalas hos Linda & Michelle. Asskul skare bli! Jag ska ta med kameran och fota alla galna utklädnader! 
Snart läggdags, öppning imon och lite halloween-spinning. Haha, lite spindelväv i håret, det räcker väl? 
Nu ska jag lägga mig, tittar på Smala Sussie. Om folk som vill bort, iväg, från där man har hamnat i livet. Mm. 

Godnatt!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0