Frusen tumme upp!

Har haft en grymt mysig höstdag måste jag säga. Har vart ute i typ tre timmar med Zorro och kastat pinne, lekt med hundar och badat lite har han väl gjort oxå. Träffat en underbar och extremt guldig golden vid namn Allis. För en gångs skull blev Zorro stum och slutade springa som en energikick efter pinnar och knutar och bara glodde när Allis sprang rääääätt över gräsmattan efter sin orangea knubbiga leksak. Underbaart :D blir så glad över att vara med Zorro! Var extra kul att Robert hängde med och promenixade och snackade "hundsnack" med varje tant och gubbe med hund, det vanliga "vad-är-det-för-ras-och-hur-gammal-är hon/han-jasså?-brukar-inte-den-rasen-vara större-och-gud-vad-kallt-det-är-kom-nu-fido-dags-att-gå-snacket. Jag har faxit saknat det, och när man har Zorro med kan man lugnt snacka på eftersom han är så härlig och man har så mycket att säga om honom. 
Åt lunch med Robert, good kina-buffé, sen drog vi vidare te Carlings och jag köpte ut ett par baslinnen till honom. Lidl för billigt muggpapper och hem och lyssnade på mysig musik och jag ville att Zorro skulle slänga sig raaklång på golvet och sova men han petade på oss med sin färgglada knut. MEN, tror faxit att han blev trött på dagen. Han var inte liika energisk efter ett tag, eller så var det Allis som charmade honom ;)
Nu e jag iaf ensam utan en rännande Zorrolajnen eller sjungandes Robert. Ska mötas Paousan nu och åka över till Danne och kolla uppdateringar i lyan och äta god mat, han brukar va grym på matlagning. Woho!
Hoppas ni ser hur underbart det är ute, löven har börjat få gulröd färg. IIIh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0