Böldkakan.

Mår konstigt. Har haft utslag över kroppen i två dagar nu. Sticker i bröstet. Bölder vid ländryggen. Svullen underläpp. Hängig. Siv på vårdguidstelefonen trodde det var någon allergireaktion. Siv tyckte jag skulle ringa min vårdcentral. Jag ringde och den inspelade rösten berättade för mig genom 5 olika röstlägen att jag blir uppringd klockan 14:58. Bara att vänta. 
Ligger i soffan med täcket och glor. Lyssnar på nåt album med The Sounds där de nästan totalt konverterat till electropop. Hm. 
Bio med mamma ikväll. Hopefully.


Kommentarer
Petter

Hoppas det blir bättre <3

2009-10-06 @ 15:21:58
Pauo

Stackars lilla kakan! Jag kan komma och ta hand om dej.. om jag vågar! :/ Krya på dej sötkaka! Puuuss

2009-10-08 @ 00:31:27
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0