Brrr...

Hänger me Yama i soffan. Gjorde ja inte det i förra inlägget oxå? Aja. Vi ligger kvar iaf. Närå, men har varit å jobbat å yama höll ställningarna i personalrummet. Shit, igår gick det skitbra på jobbet, var asroligt å det flöt på. Idag var det skitsegt. Hade inge najs flyt idag. Hum..d är askallt i lägenheten, sitter inlindad i filt och yama ligger i mitt benveck och jag e sugen på godis. IGEN. Typ 23526:e gången den här veckan. Vill åka till ICA på St: Eriksplan, de har det godaste godiset! WIIIE :D
Måste köpa muggpapper...ja som måste på tjottan nununu! Men orkar inte klä på mig och ta mig till Lidl. Kanske rååkar åka till ICA, vem vet tihii. Ska powernapa en stund tror jag, sen hem till Svennis och käka och så ska vi möta upp berga-pojkarna. Skoj å se Victor och Johan, de har ju varit i England och "letat jobb". Säkert.
Slipper kvällens "what-to-wear"-ångest iaf, spontan handla en del igår på jobbet. Det är man väl fan värd, lönen kommer ju på fredag, jag har storhandlat och har några slantar över :) 
nu ska ja kolla på skittv och sova en liiten stund sen ut i skitvädret och köpa toilettpejper. 
Tjingeling badring!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0