Bra helg!

Ja jävlar. Jag ska fatta mig kort. Varit en kul helg med kickoff med Carlings. Kul att träffa alla som tillverkar våra märken och de externa. Lärt mig massa och fått grymt med pepp och inspiration. Har sällan känt sånt sug att införskaffa mig massa kläder å fixa ny frisyr. WohooO! Nämnde ja för övrigt att jag var sjuk när jag åkte dit? Nae, just det. Utslag och feber, packa väskan å försöka göra d bästa av det! Nu är halsen extra paj också. Men har fått med mig så mkt av helgen så skitsamma. Åkte förbi bror på vägen hem och kollade in nya lägenheten, sååå fiin och fräsch! Lite avis :)
Nu ska jag dega i soffan lite. Kolla parlamentet sen.
/Kakan©


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0