Vill sova i en vecka till..

Rumpa! Drack för varmt te alldeles nyss..har typ lite bråttom. Ska åka till jobbet kl 13. Hm..Petter har tagit SM-guld i snarkning så det är lite svårt å sova vissa dagar. Vaknade av att telefonen ringde, då vaknade jag till, la telefonen på kinden och sluddrade. Sen la vi på och då låg den kvar på min kind och jag somna om. En halvtimme senare fick jag meddelande, min mobil vibrerar före signalen så hela min kind vibrerade och jag kasta typ iväg mobilen! Haha. Sen var jag vaken :)
nu måst jag styra upp mig å iväg to wöörk!


Kommentarer
Pauo

hahahahhahahahaha!

2009-11-26 @ 14:25:29
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0