Skööön söööndag

Sitter och väntar på mat, Petter som står framför spisen som vanligt för då blire godast :)
Det blir grillade sojafiléer och potatiskroketter som ska stekas i vitlök, ärtor och god svampsås á la Petter. Med en fräsch sallad som jag ska göra! Bättre kan det inte bli jö! 
Varit en lite tuff helg, iofs första lediga helgen på evigheter men ändå ingen lust å göra nåt. Sen har farmor varit dålig och vi har varit där. Jag kanske ska dit nåt i veckan och byta av fastrarna så de får duscha å sova i sin egna sängar. Det här drar verkligen ut på tiden, vi trodde det skulle ta slut för ett par dagar sedan. Nu är det bara att vänta. Och vänta. Och vänta.
Nu ska jag riva morötter! 
Hångel!


Kommentarer
Petter

min mat e alltid bäst :)



du e underbar.



massa hångel!

2009-11-16 @ 00:13:47
URL: http://www.c-r.se/blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0