Nytt & fräscht - YES!

Har kommit hem från frisören som är vän till familjen, Annette. Har sett fram emot att klippa mig såå länge. Flätorna rök i förrgår å då såg jag ut som om jag var hämtad direkt från 80-talet i min toffs av våfflat hår :P men nu känns det skitskön att ha dragit igenom håret, ja, så gott det går, med dreadsen i bakhuvet. Men Annette är såå gullig, hon fixar mitt hår skitsnyggt och lämnar tovkorvarna där bak som dom är :) är iaf skitnöjd med dagens klippning, som jag faktiskt alltid brukar bli hos henne! 
Visst kan det vara kul att experimentera hemma tycker jag, men det är nåt med att sitta hos frisören och bli lite ompysslad och komma därifrån som en ny person! Dessutom har Annette och tjejerna en ny salong som var så jäävla fin! Kändes skitlyxigt å komma in dit och bli tvättad och klippt och färgad. Vardagslyx helt enkelt! Jag gillar att gå till Annette och fixa håret, när jag inte har flätor eller odlar dreads för fullt. Iaf, nåt sånt här blev håret:
                
Jag gillar att vara mångsidig och blanda stilar. 
Det har jag även gjort med håret. 
Från ena sidan har jag en sida rakad.
Från andra sidan har jag lite slingor och en bred snedlugg.
Bakifrån busiga dreadsen.
     


Kommentarer
Petter

Fin du blev sötnos

2009-11-18 @ 19:59:12
URL: http://www.c-r.se/blogg
Anonym

LAAAAAAAAAAVA LAMPA

2009-11-22 @ 23:20:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0