Hata modern teknik!!!

BäÄ! Asså jag är inte vidare teknisk och har noll intresse för det. Tyvärr måste jag säga att jag är en sån som jämt fått hjälp av min duktiga bror eller nån annan karl med teknikjidder, datorn, tv:n, stereon och allt annat skit som inte gör som man vill. Nu funkar inte DVDn av nån anledning, datan börjar bli ledsen i örat och jag lovar att när jag väl får upp stereon på väggen så är det säkert nåt knas med den efter att den stått i ett tag på golvet nu..
GAAAH!!! Alltså det ska alltid vara nåt som jävlas med tekniska prylar. Shit, jag är verkligen som min pappa, vägrar ta in ny teknik..
.
 



Kommentarer
Petter

Ja kan hjälpa <3

2009-11-25 @ 12:52:07
URL: http://www.c-r.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0