Onsdag

När det börjar bli fint väder så har folk verkligen TOKKOLL på hur vädret ska bli, dag för dag. Syns det minsta lilla moln 
på väderleksrapporten i tidningen så darrar underläppen på läsaren. Vi blir helt fanatiska! SOLSOLSOLSOL! Annars kan vi ligga inne under täcket lika bra.

Igår kände jag mig som en tant, var ute i gamla stan me emma å fika på bögkafet ( förlåt, men d namnet har fastnat i mitt
huvud, kaffekoppen off course, mysigaste fiket i gamla!) å kolla affärer. Livsfarligt att gå in i en t-shirtaffär på den långa gatan. IIIH! Jag klarade mig oskadd ur, men emma fastna i nätet, mohaaa. Iaf, efter att ha mysit ett tag me Emma, gick jag hem å tog en powernap å hängde me Johan sen. Orka att jag behövde en sån för att fixa kvällen  :S. Jag skyller på att jag är sjuk!  Hoppas dessutom att emma minns vår deal - hon får inte banga nuu!

Gjorde grymma blåbärsscones igår. Är grymt nöjd, ALDRIG bakat bröd själv och speciellt inte i gasugn. Men det gick toppen och dem är ljuuvliga med lite keso till morgonte. Dessutom väldigt nyttiga, recept från Fitness Magazine, where else liksom? 
Johan och jag åt sconesen med te igår kväll. Vuxenpoäng, täck som fän. Han börjar dessutom konvertera till keso på macken, är han inte duktig!? 
Saknar Svennis. Skumt att inte höras av ofta som vi brukar...

poss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0