Troett..


...kvinna. 

Ska upp och tvätta sju imorn enligt min tvättid. Mjaja. Blir runt 9 blire tror jag. 

En man bajsar på min toa.

Blåbärssconesen e slut :( påminn att köpa soygurt så Nicklas kan äta dem nästa gång!

Det luktar fantastiskt av regnet.

Sushin på Sushibar vid Medis smakade guld efter ett glas vin på Beyond Retros fotovernissage.

Fick en kort stunds njutning av det fallande regnet i Stockholm och hur vacker staden faktiskt är på tuben mellan Slussen&Gamla stan.

Gillar mina nya turkors solisar á la 50tal!

Jobbade skiten ur mig själv idag, är nöjd. Pepp för jobb imorn!



Är imponerad över hur jag kan få mitt händelselösa liv och låta intressant och vackert. Gunatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0