Sjukis kvinna!

Asså ere fakking svininfluensan på g elle!??

Från att ha varit lite småsjuk till å från i en och en halv vecka så vaknar jag heelt förstörd idag. Vad i hela fridolf!? 
Victor kom iaf förbi, charmig som han e för att äta "tidig lunch" klockan åtta helt nynuppad och mysig. Vi käka frulle, invigde balkongen med de nya underbara möblerna i solen :)  Victor hånade en kille som hade en bil stor som en tånagel, som inte kunde fickparkera. Sen fick han kärringstop, då titta vi på varan och konstaterade att ja - han var kass!

Härligt att vakna med kylen full med mat för en gångs skull, med en känsla att jag gjorde gryymt bra ifrån mig på jobbet igår, de få kunderna som kom in var jättemysiga och gjorde min dag. Myste me päronen efter, käka mumsig italiensk frutti di mare pasta och har härmed prickat av andra restaurangen nedanför mig. Bara Linas bar kvar å förväntningarna stigerBAMBARADAAAM! 

Petter och jag satt vid vattnet och såg solen gå ner i Skarpnäck (yao), två tjejer tog premiärdoppet och lekte idol. Förvånandsvärt fina röster hade dem! Skön avslutning på en fin dag. Och vakna upp med sol i ögat, man får ju fan inte klaga..!

Ah shit, tänk om man hade vettigare saker att skriva om. Vem bryr sig om mina balkongmöbler eller hur lycklig Victor e efter han varit hos ett pök? Well....I do. 
Saknar Ajja.
Måndagsmiddag me Mauliiin idag weheyyy!


Vila vila vila - te te te!!!

Snorig puss.


Kommentarer
Anonym dräng

Säger som jag sagt, svininfluensan e bara på låtsas... Pollenallergi är nog mer tippat.. Med en såpass överfet vårdag som denna med uppemot 25 grader så är pollen mer onådig än annars, slump att du mådde sämre idag? ;) Jag håller dock tummarna för svininfluensa, för pollenallergi är fan inge kul att ha!! Hoppas du blir bättre!

2009-05-25 @ 20:23:51
Kakan

hm...men har bajsont i halsen, är det ett sympton för pollen?? kan fan knappt svälja :/ ja tror fortfarande inte att d e pollen haha. ska nog te vårdcentralen imon bitti tror jag. håll tommarna!

2009-05-25 @ 23:29:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0