Bra start - pissig forts på dagen..


ska inte sprida en massa dålig stämning. Det är kul att få post tycker jag! 
Men inte de breven man vill riva i en miljard bitar, spotta på, hälla syra på, lägga en klick, en klunk och köra över med en traktor. På plats. Bäh.

Nae, plus att jag mår sämre - igen. Och måste ha klassen imon - igen. Blir så jävla less, blir ju aldrig frisk, noll motivation mer än pengar, å då snackar vi riskornspengar. Uh.

Mysdag imorgon med underbart väder, fira Erik och höra på komik på Långdolmen. Picknick, brie och jäger ( ja, inte för mig utan för födelsedagsbarnet). Hoppas Victor känner sig lite gladare imorn och att jag hittar nåt najs å ha till mina turkosa brills!
Imorn plockar jag fram Poco Loco shortsen och lägger vinterjackan där ist - må den aldrig se ljus igen!! (om jag inte åker till snö och åker blades, då är det såå värt...annars...nä.)

Random Bollywoodfilm på ettan. Funkar att somna in till :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0