Ännu en dag in pärädajs.


Varit på landet ett par dagar, tänk att ett par dagar kan göra så mkt! Ville inte bara lägga mig under täcket
utan njöt av stillhet, tystnad, frisk underbar luft, god mat, bastu, utedass å  eld i öppna spisen. Lugn.

Shit vad jävla mkt det är i huvudet. Behöver fan en hjärna till att lägga över lite tankeverksamhet på för att palla ta in fler tankar. Typ som för mkt Oboy...hm. Har en sån längtan efter radikal förändring, att nån släpper en bomb rakt över min 
verklighet och spräcker mitt mönster som jag inte ens har. Att nån ger mig världens största projekt att kavla upp ärmarna och bara tokkäka upp! Eller att bara dra iväg, utomlands, med eller utan någon. Jobb eller inte jobb. Får andas vacker luft, få skriva, fota, promenera, träna. Få hjärtat att slå av någon vettig anledning. UTVECKLAS. Skita i allt och alla som ändå 
bara existerar när det passar sig. 

Vill inte komma för nära för då kan det brännas, vill inte komma för långt bort för då ekar tomheten. Lilla landet
lagom ehum? 

Ångest inför sommaren, längtar bara till Öland. Vill ligga på landet, stänga av mobilen och aldrig behöva komma tillbaka
till civilisationen. Igen. Rusta upp med god mat och samexistera med mördarsniglar, mygg, fästingar och myror. Just nu
är det bättre än stressiga och elaka stadsavgaser.

Bläu.
Lägg ner all negativ stämning fö fän, nu ska jag dricka te i solen på Långholmen.
God jul!




Kommentarer
Ghaaaz

men jaaaaaaaa, that's what I'm talking about Cooks!!! för fäään!! :D meera meeraaa!! :D

2009-05-24 @ 13:47:58
kakan



jobbar på de :D

tack söt.

2009-05-25 @ 10:55:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0