Yoooga på schemat!


Äntliiiigeeen kan man träna igen! Det är sååå värt nakna löprundor runt kvarteret! Första egna spinningklassen i lördagsmorse, körde på rätt lugn, så man inte pajar hela tillfrisknandet, skulle ju va så typiskt att jag skulle isolera mig med earl grey-askigt te och dra ner rullgardinen FÅR LAJF!

Appråpå te, så hade jag mys igår som började med ett inköp av en aaasfin jacka jag egentligen inte har råd med, tack Petter som hade tålamod att hänga me mig i en het Carlingsbutik när jag vände å vred mig i alla vinklar i spegeln 2352 ggr i jackan för att se om den veeerkligen satt bra. Det är den hårda verkligheten med ingen bytesrätt eller öppet köp people! Avrundade dagen med sushibuffe (som absolut tåls att diskuteras...!) med Ghäz å egentligen Bella å Rudolfo, men likt bönder hittade de inte till Sveavägen (: avslutade hos mig med politikdebatt över en kopp te. Och nej, det gick inte lika städat till som jag får det att låta här...

Ah well, var på Systembolaget idag, kollade läget, lärde mig kassan och lite annat. Verkar lovande det hära, kan bli kul där i sommar :) en redig utbildning på fredag, sen ska jag tydligen vara fullärd. Låter ju schysst, inväntar mina truckskor size 37 nu sen ere bah å köra!

Lyssnar på The Toasters och väntar på att ashtangayogan i hornstull ska börja. Ikväll blir det hemgjord pizza med Malin, har i uppdrag att leta upp nyttigaste receptet! HAHA låter så motsägande att jag gillare. Matte skulle komma förbi oxå, intressant, inte sett den karln på länge. Men fan om han rör min pizzabit...!



Förbannad idag och vill dansa ut lite irritation?? Reel Big Fish - Everything Sucks


Kommentarer
Metiiooo

Det blidde ingen pizzaaa, sådeså! räkaaaaa

2009-06-08 @ 23:04:14
URL: http://blacksontracks.blogg.se/
Petter

Jag disskuterade jättestädat!

2009-06-09 @ 12:27:25
Kakan

petter, hela du är ostädad.



matte du luktar reka.

2009-06-09 @ 13:45:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0