MOT: PEACE&LOVE!!!

Packar för fullt. Är astrött, sovit några timmar inatt och har massa grejer å göra. Är däremot inte lika stressad som jag brukar vara innan avfärd. Hade tom tänkt att jag ska hinna ta en powernap en halvtimme :D

När jag ska på olika typer av resor så ekar alltid ett ord i mitt huvud - MATSÄCK! Loove it! Mamma gjorde alltid supermatsäck när vi var små. Älskade det och nu ska jag plocka ihop diverse saker själv. Kokta ägg, bröd, yoghurt till damerna. Kan ju ändå inte lämna massa grejer hemma, allt blir ju ändå mögelicious! 

Okej, kort lista vad som är viktigt att ha med:
 - Alkohol
 - Deo
 - Harembraller
 - Värktabletter
 - Kådisar 
 - Mjukost på tub + bröd
 - Ett gott jävla humör

Weheyy! Försöker spotifya The Sounds nya skiva som snubben på SJ:s internetsupport sa fanns där. ICKE!
Skönt att man får fler chanser att se Thomas Di Leva. Tänk om man skulle missa liksom. K-a-t-a-s-t-r-o-f.

Ta hand om er å var avundsjuka på mig tack! PEPP PEPP PEPP!!!!!

Stor puss!
                                                                              
  
 Dags för slagsmål!!!


Kommentarer
Pauo

LOVE IT!

2009-06-29 @ 23:51:38
URL: http://sandeslgatan.blogg.se/pauo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0