Konservativa Kakan.

Det är jag det. Min första midsommar i heela mitt liv som inte spenderar på Hedåker med familjen Eliasson/Brunström. Känns sjukt konstigt och saknar det redan nu. Saknar känslan kvällen innan att packa ner myskläder å bikinin för det första årliga badet i insjön som bara blir av vartannat år för att man e för badkrukig. Känner mig som ett litet barn som blir lämnad på julafton. Som jag sa till Robert - krisar det får jag väl åka ut till päronen i Väsby och käka sill & potatis och hinna med sista 533:an till stationen på kvällen. Hade ett givande samtal med Robert. De är alltid givande på något sätt. Kanske för att han alltid säger någonting uppskattande och peppande till mig. Kanske för att han ser saker på samma sätt som mig. Kanske för att han är ganska bra bara helt enkelt.

Mitt humör går bajs upp och ner nu och känner mig sjukt ensam direkt och har dragit mig ifrån folk och förstår inte varför..
Vill åka bort nununu!

Längtar till Öland.




Kommentarer
Pauo

KOM HIT NU! Vi gör oss iordning och lagar mat och fixar så vi kan röja sen! :D Skynda sötaste!

2009-06-19 @ 11:27:50
URL: http://sandeslgatan.blogg.se/pauo
Daniel@TSD

Jag körde också första midsommar borta från familjen och landstället, sjukt märkligt måste erkännas

2009-06-21 @ 20:33:30
URL: http://www.thesaladdays.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0