Festivaaltaggniiiing!!!

Godafton!

Idag kom solen, mkt välkommen säger jag. Speciellt eftersom mina växter bokstavligt talat drunknade i min blomlåda. WTF!? Så nu får de torka in sig liiite å mina solrosor kan växa ännu mer och bli gryymt stora och fina. Kan knappt vänta tills de mognar, blir vackra och börjar skolan. Mama is proud!

Skulle kunna berätta om min grymma ångest över ett ännu grymmare  misstag jag har gjort, men har ingen lust. Vill helst lyfta på ett lock inom mig och lägga dem känslorna under och stänga igen locket och kanske hoppa lite på det oxå. Hm, hade vart najs om det funkat. Satt på personalmöte och ångesten växte och växte, klättrade upp över mitt bröst, jag fick hjärtklappning och blev stirrig i blicken. Nojade upp mig i mitt huvud och trodde det versta om allt hela tiden. Aja, sol väntade utanför dörren och locket la sig på sniskan.

Grymt pepp för Peace and Love nästa vecka :D Har fått mer info om allt nu, så nu tvättar jag kläder för fullt så man har nå trosor å ha på sig på festivaaaaliii (den korta tiden man har dem på sig såklart..höhö.)!! Ska bli så jääävla skönt att bara släppa allt och ha grymt kul, supa, dansa, se konserter, se röjmänniskor i 6 dagar och glömma verkligheten. Allt jag behöver ordna innan jag drar ska jag ordna så jag kan slappna av å ha grymt härliga dagar. Om det är någon (...hallå?) som läser detta som sitter å klämmer på en bil som ska bara ska stå nästa vecka så hör av dig om du vill låna ut den till en ansvarstagande festivalist med körkort :D jag alltså. ←

Ska passa på att städa lägenheten, dammtorkade nyss och jag skojar, EN centimeter damm i hyllorna!!! Va fan det börjar bli dags att montera ner den nu höhö. Har försökt få till lite städande men det blev inte mkt av det i helgen. Både SATS och Carlings hade gettogethers , gick iofs bara på Carlings. Om de lockar med 50% på Snaps hela kvällen så är man inte den som e den :)

Är dessutom ägare till en underbart fin tavla från Paou som jag älskar, ska väl fota å slänga upp den så ni får dreggla lite.

Nu - i med en ny tvätt och upp med foton så ni kommer i festivalstämning, I GAVE MY HEART TO ROCK N ROLL!!!!!




       

I´v been lost I´v been found, I´v been fooling around, I´v been up, I´v been down - come on in, take your time, I´v been low, I´v been high, I´m in love with this life.


 ♥


Kommentarer
Pauo

BAH! Jag lider verkligen med dej med ångesten! Men det bästa knepet är att andas.. hoppas det löser sej snart!

Men i veckan ska vi tänka på annat och bara ha gryyymt kul! Och imorrn får vi förhoppningsvis lite försmak påre! :D

Idag har jag bakat massa bröd och vanijbullar..och så åt jag sushi med oscar och mamma! ;)

Va glad jag är att du tycker om tavlan!

Du är underbar söta kaka! Glöm inte det! Alla gör vi misstag..men man lär sej.. Förhoppningsvis!! :o

Ses imorrn..hörs snart! Puss

2009-06-18 @ 22:43:56
URL: http://sandeslgatan.blogg.se/pauo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0