Vacker söndag!

Kan fan inte hjälpa att jag älskar söndagar. Det är något med den här dagen..det är helt okej att inte göra NÅGOT på hela dagen! Man känner ett skönt lugn över sig och kan som idag, bara njuta av underbar sol :)

Vaknade väldigt sliten idag, rolig kväll igår! Började i Rålis med lite rosé och multikultifestival och Dogge(!). Slutade på en persisk matta med en petflaska rödvin på apberget. Nice! Kul att se Danne tycker jag, sällan man ses nu för tiden. Behöver honom när man köpt nya sneakers och vill ha de godkända, när man vill ha en vettig diskussion eller kanske fnittra lite åt Danne när han tvättar av sina kritvita sneakers när de fått lite jord på sig. Men mest för att han är en härlig person!




Jääla gött vin! Lägg på minnet nu ↑


Gick och handlade blommor till balkongen, kör på en orange tråd av färger nu. Heelt underbart fint blev det! Och fräscht. Skulle egentligen blivit yoga idag men kände mig inte hundra procentig så det hade nog blivit en sne hund isf.. ska duscha och pilla lite i lyan tills Petter anlänt till storstaden. Han har varit jättesnäll å lånat bil så jag får handla lite proviant! Är han snäll nog så kanske jag bjuder på lite av min nyinhandlade mat. Wiho! Pillar på en inköpslista, får icke glömma muggpapper och disktrasor

Ska betala räkningar å pengar till Ghäz. Så får vi se vad som finns kvar till mathandlingen ;)



Tjingeling badring!




Kommentarer
Pauo

Du är ju underbar! Låter som en mysig dag! Vi måste ses innanjag åker tycker jag! :) Pusspuss

2009-07-26 @ 19:15:30
URL: http://sandelsgatan.blogg.se/pauo
Big D

Haha aw, det var trevligt! Men behövs verkligen mitt godkännande av skor ;) och hörru! Det var faktiskt jävligt mycket lera, inte bara lite jord den där skiten sitter kvar annars! ;D

2009-07-27 @ 21:27:33
URL: http://www.thesaladdays.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0