Över en kopp te

Känner mig som en pubertal pms kvinna med fler ups and downs än en gravid kvinna. Älskar livet, hatar livet, deppmode och ångest-magont, lycka och le mot regnig himmel. Klump i magen varvas med fjärilar i magen. Har haft ett möte som jag sett fram emot och laddat inför i en månad och efteråt kändes det inte...som jag hoppades. Tror jag. Klantar mig, gör fel, kommer för sent, glömmer bort, skäms, magont.  Längtar till 18.20 imorn, då jag slutar och ska käka och dricka och umgås med Carlingsgänget. Kommer bli görnajs!

Pratade nyss med Ajja och jäävlar vad jag saknar henne! Ska bli grymt kul å se henne på Öland. Skaka rumpan till Babylove med henne. Är peppad för festivalen. Det är höjdpunkten på sommaren och hoppas på bra väder! Hoppas hoppas hoppas!! Om inte annat så åker gula gummistövlarna med för säkerhetsskull :)

Kommer bli en najs helg. Ska fira pappa som fyller hela 60 år me middag. Har klämt på present till honom länge och tror att jag börjar närma mig slutet nog. Han är grymt svår å köpa presse till men han blir nog glader över min!

Har grymt sug efter choklad och det blir inte blir bättre när man ser Polly-reklam; OJ en polly, vad gott! OJ en polly, vad gott! OJ, en polly vad gott! Bra att man inte kastar sig ut för balkongen å ner till 7/11 da.

Nu ska jag dricka upp mitt blåbärste och sova gött.
Smack!


Kommentarer
Pauo

Jag missade ditt sms för jag åt middag hos mamma..sen snålringde jag för att säga att jag bara skulle tvätta klart.. vi skulle ju ölandsmysa! :/ attans!

2009-07-10 @ 00:26:50
URL: http://sandelsgatan.blogg.se/pauo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0