Sunday wunderful sunday.

Ligger i sängen, en kopp blåbärste, har tagit mig igenom halva Shrek och väntar på att långsamma tvättmaskinen ska bli klar. Lökigt å kvavt här inne. Kultiration i högtalarna. Glad och pepp inför Öland. Fixat bil, vilket löser en massa problem, så nu är det bara att längta kvar. Hoppas på grymt väder. Yoga kl 16. Bruno kl 19,30. WEEEY!!!!




Imorn ska jag sätta dit den där jävla backslick-sprätten på The Phone House.

Allt som behövs sägas för tillfället.





Snart är vi där.


Kommentarer
Pauo

Åh, vad jag längtar!

Galet bra med phonehouse! Fixa fixa!

Vad ska du göra för bus i bruno?? :)

2009-07-12 @ 17:36:37
URL: http://sandelsgatan.blogg.se/pauo
Kakan

jag meeed :D ja, jag hoppas verkligen att det kommer gå. mitt sista hopp. såg filmen bruno - aaasbra!

2009-07-13 @ 11:18:07
URL: http://enbitavkakan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0