Och nu då?

Funderar över en kopp te, över resten av sommaren. Är det bara jag som vägrar inse att sommaren börjar lida mot sitt slut NU!??! Det är ju fan inte augusti ÄN å ibland är det varmt in på september oxå. Det jag sett fram emot hela sommaren var Öland och nu är det över, finiiito. Blä. Det som var så grymt! Livsfarligt att sitta med Paou och spåna festivaler efter ett glas vin. Både blir aspepp och börjar kolla priser och tider. Om Paou drar till Emmaboda nästa vecka blir jag sjukt avis. ORKA missa The Liptones!! Fan inte okej. Vill oxå festivala. Vill oxå göra nåt mer vettigt av sommaren som är kvar! Vi taggade upp oss till Sziget festival i Budapest. Mitt största problem är att få ledigt..är man extrajobbare så är det inte så jäla enkelt :) NU VILL JAG INGET ANNAT ÄN Å DRA IVÄG!!

Även om man precis kommit hem från ett miljöbyte så vill man dra så fort man är hemma igen. Hela jag är tydligen full av hormoner och slängs mellan superglad till nedstämd samtidigt som jag försöker att inte putta ut folk ur mitt liv. Känner att jag saknar så många jag inte sett på länge eller inte sett lika ofta på senaste. Vet inte varför, kan inte sätta fingret på det.. just nu har jag ingen energi att stötta någon eller lyssna på någons problem. Avfärdar dem oftast med ett axelryck för att jag inte har någon kraft att ge råd eller försöka hjälpa. Inte för att jag har massa problem själv eller att jag ältar ihjäl mitt eget liv (hoppas jag!?) utan för att...jag vet inte. Lite luft har pyst ut ur mig på senaste. Kan någon pumpa upp mig tacK!!?



Eller är pumpen fortfarande kvar på Öland? 






Tror det.


Kommentarer
pauo

ååååh! Det vore så grymt om vi kunde åka till sziget! Gaaalet grymt ju!

jag kan relatera till dina känslor tror jag! Hoppas allt blir bättre!

pussss

2009-07-24 @ 13:16:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0