Home again!

Ja då var man hemma igen. Kändes helt underbart med hemlängtan till min lilla lya :) Det finns minsann kärlek!
Grymt skönt att duscha, göra behov på en riktig toa och få riiktigt GOTT LAGAT käk av kocken Petter. Ordningssam som man är ( eller så handlade det om bristen på trosor...) så tvättade jag dan efter. Mamma kom förbi med massa mat och bjöd på lyxlunch hos mig. Sen läste hon skvallertidningar medans jag tvättade. Hon är för underbar!

Festivalen har varit klart godkänd! Jobbar man som funkis så känner man inte av samma drag, speciellt inte på campingen där det var snor-rent och ingen peppmusik och dessutom vanliga duschar och FRÄSCHA bajjamajjor. Man klagade kanske inte på det direkt men det känns ju inte festival :D Grymt väder hade vi iaf och gick på så mkt spelningar vi kunde när vi inte jobbade. 

Sen jag har kommit hem har jag haft lite skumma känslor. Kan ju ha att göra med att det damp ned en pissräkning från helvetet i brevinkastet som fick mig att vilja anlägga en brand på The Phonehouse. Men idag vaknade jag med grym värk i ryggen och ett oroande missat samtal. Sover inge vidare. Kanske är det pga värmen och grymt kvava luften, eller att jag bara saknar tältet med 100 grader i kl 6 på morgonen :)

Tänkte dra mig och träna strax, saknat det som fan, börjar slappa till mig, känns och märks! Ska träffa Nicklas sen tror jag och ikväll äter jag middag med mor. Eventuellt hänger jag med päronen och ser på Sven-Bertil Taube på Grönan. Så om ni inte får tag i mig så är det för att jag försöker dränka mig i en toa på grönan. Skoja mamma :D

Plocka fram solen så plockar jag fram bikinin! Deal!?

Smack!


Kommentarer
Petter

Min mat äger! :D

2009-07-02 @ 05:28:29
URL: http://www.c-r.se/blogg
Kakan

JA d gören :)

2009-07-02 @ 19:27:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0