Hemma på holmen igen..

FAAAAAAAAAN jag vill tebax till Öland! Ett av de bästa åren - inget snack! Det bjöd på asbra väder en dag, värsta regn-åsk-blixt-vädret jag skådat, massa badande, svettiga uppvaknande i tält-ta-en-klunk-vatten-å-blanda-en-ny-martini, förälskade mig i Babylovesångaren, gjorde slut me Babylovesångaren, badade massor, dansade loss till ska, lyssnat på åskan å sett blixten, röjjt sista natten till Svenskan, fått en ängen på ryggen, burit ajja genom ett hav, älskat dagen, älskat natten, sett en flummig clown som inte kunde trolla....

Helgen har varit grym och jag vill fan inte vara hemma igen. Har haft en sjuuuk pepp hela helgen och den är kvar än idag. Har knappt någon röst men behöver den inte förrens ikväll när jag ska ha spinningklass. SÄKERT!

Nu ska jag ut å fota med Victor. 

Hångel!


Kommentarer
Pauo

Ta mej tillbaka, ta mej tillbaka, ta mej tillbaka!!!!!

Jag vill tillbakaaaa!!!

2009-07-22 @ 15:17:37
URL: http://sandelsgatan.blogg.se/pauo


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0