A hot day!

Oh yeas. A hot day.

Sitter på ballen å bloggar lite. Kollar på människor  å undrar varför de har varma kostymer när d e så lökigt som d är idag.
Blåser skönt här uppe hihi.
Satte på en tvätt och väntar på spinningklassen jag ska ha kl 19. Har käkat godis idag efter jobbet och fattar inte varför. Var inte ens sugen. Åt en marsipanchoklad å mådde illa. BLÄ!

Längtar till landet. Skulle verkligen vilja vara där och bara mysa, bada, käka god mat, mysa med päronen, fota, sola och sånt ni vet, sånt man bara gör på landstället. Samla tankarna lite och så. 

Har börjat fundera över hösten lite, vad man ska göra och hur man ska göra. Vill egentligen bara resa iväg, överallt, se hela världen! Blir så jävla avis när andra planerar sina långa resor hit å dit. Ge mig miljöbyte bara! Allt jag begär! Har de senaste dagarna funderat på hur annorlunda livet kunde ha varit om man hade valt andra saker eller om vissa saker skulle inträffa och det inte fanns något att göra åt det. Hum. Vad skulle då hända med mitt liv jag lever idag? Skulle det inträffa nåt stort så är jag beredd, jag fixar det. HIT ME!

Blodsockret har åkt ner i knäna, jävla marsipanjävel. Ska käka nåt nu tlll passet. Önskar någon kunde massera mina fötter eller skeda med mig eller nåt just nu :) that would be nice.



L♥ve!


Kommentarer
Petter

Du vet att jag alltid skedar med dig om du vill :D

2009-07-24 @ 07:24:36
URL: http://www.c-r.se/blogg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0