Torsdag ere faxit!

Alltså, jag tappar koll på dagarna hela tiden. Idag vaknade jag förvirrat upp och tänkte att det nog är fredag eller kanske lördag. Shit. I själva verket var det torsdag och jag ska åka till jobbet snart. Måste slänga ihop en matlåda bara..Men det blir så där om man inte har en vanlig dagsrytm och dagarna ser helt olika ut, dessutom att jag jobbar helger och vardagar också. Så var vi ute en liten sväng igår, då får man ju en liten känsla av helg, när man vaknar upp uttorkad på en torsdag så måste man tänka om lite. Crejzy.
Hur som haver, jag hoppas mamma läser det här inlägget, för jag har hittat en till julklapp! Jag har ju köpt en skinnjacka i helgen på 50% (som jag för övrigt inte kan använda i den här stormen haha) och nu har jag förälskat mig i en annan som vi har på carlings, en brun med luva - 50% på den med mamma! Den kostar bara 450:- nu :) 
Jag har ju faktiskt varit snäll i år. Eller?


Kommentarer
Mor

Hoppas tomten hör detta!

2009-12-18 @ 11:44:08
Kakan

hoppas jag mä :D

2009-12-18 @ 20:21:24
URL: http://enbitavkakan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0