Snö snö snö

Idag har varit en skön dag. Gjort smått å gott men inget vettigt. En dag har passerat som man inte riktigt tagit tag i nåt fast man kunnat och borde..Ikväll har jag iaf stortvättat! WOHO! Min tvättkorg e ju en pygmé som höll på att spy ut alla mina kläder vid det här laget. Jag har tvättat aaallt i korgen, 3 par jeans, vinterjackan -som ligger inne i skrivandes stund-, träningsvästen, en upphittad sjal, stickad tröja, lakan, handdukar..ja listan kan göras lång, tur att man har 5 tim på sig :)
 Ojoj nu ringde Petter. Ska stoppa in en nyy tvätt och möta upp honom. Tänkte bjuda min karl på lite käk på Café Fix på St: Eriksgatan. Ibland har man inge lust å göra middag, jag har ju matlåda till imon, min goda hemmagjorda soppa hihi. 
Puss & gull i snöstormen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0