Skiiitjeeeaaans!!!!!!!!

Det är typiskt min tur. TYPISKT! Jeansen jag har dreglat över ett tag nu, har hamnat på reaborden i Levisbutikerna och en annan borde jubla över denna nyhet. Men jag skriker mest. Varför? Jo, för att den minsta längden brallan görs i är för LÅÅÅNG FÖR MEEEEEIIIJ!!!!!!!!! ååååååååååH!! Hata hata hata! Det är dessutom en flarebralla, 609:an, så om jag skulle lägga upp dem så skulle jag gå miste om flaren, då blir det en jävla bootcut av mina drömbrallor!!!! WTF!!?? Vaaarför gör man inte tjejjeans i 30-längder? Det finns ju för fan tom killjeans i 30-längder! Tjejer är ju i stora drag kortare och mindre än killar, varför i helvitta gör man inte storlekar som alla kan ha!? Ska jag då bara kunna ha killjeans och snoddar vid fötterna tills jag döör för att jag blir straffad för min längd som jag ändå e nöjd med? :P Jävla jeansgud som skrattar där uppe.

Andas.


Eller, så köper jag dem, så får dem lägga upp dem, så får jag iaf den underbara färgen på brallan. De är ju trots allt på rea. It can´t be that bad. Or could it??




:(




Kommentarer
Pauo

Haha, jag kan inte låta bli att skratta.. Men nej, det är inte kul! såklart!

Men vi löser det där.. fix fix!

2009-12-30 @ 15:03:48
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0