Riiiingar!

Jag har fått ett nytt sug för ringar! Fan, jag har två ringar som jag använder dagligen. Jag älskar dom och kan inte leva utan dem men det skulle vara najs med ett par fler häftiga. Så kan man ju byta lite :)
Jag fick med mig en häftig "ringbärare" från farmor, en röd hand som man sätter ringarna på. Och jag har kollat på massa olika som man kanske ska önska sig i julis eller nåt? Aja, här är ett par.
Den silvriga (den vänstra) har jag redan, men min har ju gått sönder. Hittade den på en marknad på Öland, å nu hitta ja den på en sida på internet. Tänk, då kan man fixa en hel och nyy!

 
Och ett skithäftigt armband! Finns i guld, silver och brons. Brons e väl ändå finast då? ↑
Nu ska jag duscha och glida till Carlings. 
puss!



Kommentarer
Pauo

Najs att det uppdateras mycke! <3

2009-12-07 @ 21:42:38
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0