Pinsamma förkväll..

Alltså..är det bara jag som får jobbiga känslor i kroppen av programmet Förkväll på fyran? Vilka är ens programledarna!?! Typ en gammal kärring som blev fröken sverige typ -95 eller nåt, nån tjej vars kille jag bara känner igen från Lets Dance och en virrtant som är senil och som säkert vägrar gå i pension. SNARK! Finns det inga bättre programledare TV4!? Jag skulle fan kunna hålla ett vettigare program utan felsägningar, fjantskratt och övermejkade fejkskratt in i kameran. T.o.m. gästerna tittar tveksamt på dem när de ska "kallprata" (eller ja, det de egentligen ska göra är påa nästa inslag men inte fan märks det. suck.) och drar lite på munnen åt deras taffliga försök. De inger noll förtroende och ser ut att tappa tråden när som helst, jag bara väntar på att gästerna ska ta över intervjun och köra över programledarna totalt. 
Japp. Där fick jag ut lite ilska för att mina tår har förfrusit idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0