Lördag...(ere väl idag??)

Shit vad jag är trött. Sov fööör lite inatt, jobbade 9 timmar och lite familjemiddag på det. Har badat hos päronen nu och det värsta av allt värsta som kan hända - HÄNDE! Mamma och jag skrapade fram lite krämer och lotions. Jag låg helt oskyldigt och myste i badet, skrubbade fötterna, lite ansiktsmask, pysslade om mig helt enkelt. Tömde ut vattnet och drog in mig i shampoo och duschkräm så skulle jag skölja ur allt. Så är VARMVATTNET sluuut!!!! Sånt får inte hända när man är helt insmord!! Jag skrek ner till päronen och de sa bara " ojdå, jaa, då får du vänta lite". Sånt förstör ju hela badupplevelsen. Bäh :( Va fan, hur jävla landet är väsby helt plötsligt?!?
Ahja. Tröttiis. Ska sova nu och träffa Malin över lunch imon innan hon drar till Norge igen. Vafaan, vill att hon ska va hemma. LÄÄNGE :/
Gonatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0